sorry !

Förlåt men jag har inte haft tid att blogga under dagen...mamma & pappa kom och hämta upp mig vid 09:15 typ..åkte till fagersta handla lite där..sen till mams & paps...in med alla mat varor..sen så bytte jag om..till stallet och mocka lösdriften..som tog sin tid :) sen tog jag in pola..borsta och så..sen på med tränset..hoppa upp och red iväg...gick bara bra...för att komma vidare på en väg så var vi tvungna att gå över en stor vattenpöl...pola tveka och tveka..jag lät henne fundera och lukta och ta sin tid..och övertalning från mig så kom vi över !! min duktiga pola !
även på vägen hem så gick hon över den..fast hon stanna till och tänkte..sen gick hon över..hihi min prinsessa är bäst !!
red över en timme...sen in till stallet..borsta osv osv..sen ut med henne..gav hästarna lite gott (morötter)...sen fick dom hö...
gick en sväng med wilma & hugo....sen in och byta om till vanliga kläder....och vid 15 tiden så sa jag till pappa att skjusa mig till bussen..så jag,jossan och pappa satte oss i bilen..han åkte förbi busshållsplatsen ?.hmm..det visa sig att han skulle skjusa mig med bil ända hem..vad sköönt och slippa buss hihi :) han skulle ändå in på tm bil och köpa nått..samt ge pengar till tommy...och handla på konsum...

ja väl hemma så åt jag mat..duscha..o nu sitter jag här..älskling sitter och tittar på discovery :)

20:00 bonde söker fru
21:00 greys anatomy :)

vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0