söndag...

God morgon..idag vaknade vi kring 10 tiden..sen låg vi å myspyste till typ 10:30 :) sen upp och duscha..älskling var ut med hundarna..nu snöar det som fan ! nu känns det faktiskt mysigt när det snöar :) blir så vitt och fint...så hoppas det snöar mycket....

prata med mamma en sväng nyss..även med syster yster...idag blir det en städ dag för min del..ut med mattorna och stor städa..ja det ska jag göra idag...

lillesyster (josefin) - jag hörde av mamma att du var duktig imorse :) som fixade hundarna och gav hästarna morgon hö..vilken underbart duktig lillesyster jag har ! :) hihi..tomtenissarna håller koll på dig och medelar tomten hur duktig du vart :)

vi hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0