solen skiner...

God morgon..alarmet ringde vid 09:00...upp och duscha,fixa mig,klä på mig..ut med hundarna...sen gav jag dom mat...älskling hade vaknat till liv medan jag var ute med hundarna....så stekte jag 2 ägg till mig :) så åt jag frulle...
ja o nu sitter jag här....solen skiner och det är skönt ute...när vi kommer hem till mamma så åker täckerna av på hästarna..eftersom det är så fint väder...ska ju blir fint väder imorn med..härligt....synd bara att jag inte kan rida :(
men nästa vecka ringer jag hovslagarn..då ska jag fixa broddar och sulor..bara för att dom kommer skos med broddar o sulor så blir det barmark..lovar blir säkert så..sen om jag inte gör det så blir det värsta vargvintern..haha..men broddar o sulor får åka på när hovis kommer...

om en stund åker vi hem till mamma..

vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0