sista...

nu blir det sista bloggningen för i dag...vi sitter och tittar på idol just nu...skriver med lillesyster på msn :)
vi ska se på det här till 21:00..sen ska vi sova..vi orkar inte kolla på hela idol..för det är reklam & nyheter osv..orka...sen ser man bara vem som vinner..kul o se när dom sjunger ju....

snart ska man börja köpa julklappar...herregud vad ska man köpa till alla ?....jag & kristoffer har kommit på vad vi ska köpa till mamma ialf..men det kan jag INTE skriva här =) för mamsi kanske läser inlägget..vore ju inte så bra direkt...

Älskling önskar sig en mobil i julklapp han av mig :) kan ju inte skriva här vad jag ska köpa till han..eftersom han smyger in å läser min blogg ibland hehe :)

Och jag skulle vilja ha en mobil av älskling i julklapp..för jag får tok spel på min..eller jag tycker den är fin och bra den som jag har nu..men batteriet är SKIT..måste ladda den VARJE VARJE dag..hur kul är det...kristoffer beställde även ett nytt batteri till den..men den är lika kass...tråkigt :( å om man pratar normal mkt i den så måste man ladda den typ 2 gånger per dag...det SUGER ! för jag gillar den...hmm så jag känner mig så dum som vill ha en ny..för min mob är inte gammal..
men ändå vill jag så gärna ha en ny...älskling den du visa mig på nätet den är bra fin ;)
jobbigt läge...för jag orkar inte med att ladda den hela tiden..o när jag red igår så var den full laddad..prata med älskling i tele i kanske typ 7 minuter så var batteriet slut nästan..hur kul är det..suck..
vill ju ha en ny och fin å flächig :) hihi...

men vad ska jag göra med min andra då?..min pärla :) förutom äckel batteriet...

ähh det vart en snurrigt inlägg...

vi hörs imorn...god natt !!

tänker på dig sibel <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Jasså du behöver en ny mobil, jag tycker att din mobil är hur bra o fin som helst. Skriv en önskelista TILL TOMTEN. Du skrev till tomten varje år när du var liten. Pusi dottern.

2008-11-07 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0