sängen nästa..

Ja sängen nästa för min del..har precis tittar klart på desperate :) så spännande och bra..synd att du missa det syrran...du måste kolla på reprisen..den går på söndag..men tid vet jag inte än !
lyssnar på the voice webb radio..kan inte få nog av den :)
ska ställa klockan på 07:00...ska upp och duscha,klä på mig,rasta hundarna,ge dom mat..äta frulle själv..sen vid 08:25 går bussen jag ska ta hem till mamma...

kommer vara trött som en apa imorn...men jag är inte trött än..om jag lägger mig nu så ligger jag bara och vrider och vänder på mig i timmar..så jag ska sitta på nätet en stund..sen försöka å sova..älskling slutar jobbet vid 23:00..typ om en timme..
mitt hjärta <3 älskar han så fruktansvärt mycket..är så otroligt glad att vi fann varann...min älskade Kristoffer...
har hittat min livpartner (eller heter det så? haha) ja men ni fattar....
Älskar dig kristoffer över allt annat....är så otroligt lycklig....

* är förlovad med världens bästa kille
* vi bor i hus
* har mina älskade hästar som betyder nå otroligt mycket för mig!
* min familj är bäst :)
* vi har världens bästa hundar

Ja mitt liv är perfekt :)

men så saknas en viktig person i mitt liv..vår allas sibel...hon är så saknad och älskad..men hon finns i våra tankar dygnet runt..önskar att hon vore vid liv..min älskade lillesyster...gud vad vi saknar dig :(
igår var den en gråt kväll för mig..tårarna bara spruta på mig när jag tänkte på dig..tårarna ville aldrig ta slut..tänk snart har det gått ett år sen du lämna oss...ett år..känns som om det vore igår :( tiden går snabbt..men inte läker vi för det..det kommer vi aldrig att göra,,,aldrig någonsin..
kommer aldrig aldrig någonsin glömma dig min underbara lillesyster ! du gav oss så mycket lycka...och glädje...vi var en lycklig familj vi alla...du var lycklig ,vi var lyckliga....visst är vi lyckliga nu med,men inte på samma sätt.. du saknas hos oss :(
josefin saknar sin lekkompis,  fast ni tjafsa mycket..men vilka syskon gör inte det ? :)
när nova och josefin leker så kommer tankarna upp när du och josefin lekte..det "påminner" så mycket om det...det värker i hjärtat :(
får upp bilder i huvudet ,där jag ser er leka o vara lyckliga och glada och när ni tjafsa om leksaker...åhh...dom minnerna kommer jag alltid att bära med mig...

vi älskar dig..


god natt..vi hörs alla läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0