såå...

Heej igen :)
maskinen var klar efter att jag bloggat sist..så jag hängde upp det...och gick nyss ut med hundarna på en lite runda..hann ju inte ta en lång promenad med dom eftersom att jag stor städa..men får ta det sen...
det är hur varmt och skönt som helst ute..hämta posten för en stund sen med..fick löne lappen ..alltså jag ska skriva under den om allt stämmer och skicka iväg....tror att det stämmer...får visa den till kristoffer..han är bra på sånt..och fattar :) haha jag är inte så hurra på det...men jag är inte trög fattad om ni tror det :) hahah..så illa är det inte !!!!

snart ska jag gå till bussen...ska ringa mamma å höra att nån hämtar mig..för hon skulle tydligen på utvecklings samtal i josefins skola..

nää men vi hörs ikväll när jag är hemma igen...
Ha det så bra tills dess !!

det här är mitt liv !!!!! jag lever för dom !! mina underbara hästar !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0