problem !

God morgon...vaknade utav mig själv vid 09:30...upp och duscha,klä på mig osv..ut med hundarna.ge dom mat..och så äta frulle..och nu sitter jag här :)
idag ska jag betala en fet räkning..ska ta ut pengar idag...skulle ha gjort det igår..men glömde så klart...
men idag ska det göras..måste nog köpa skor och broddar med. för hovslagaren kommer på tisdag ! så innan tisdag ska jag ha fixat det....idag är det fredag..men älskling jobbar hela helgen med..trist...blir ingen riktig helg..men men....
på söndag ska jag jobba med..så jag måste ta bussen hem till mamma..så hon skjusar mig till jobbet..för kristoffer jobbar ju....o så jobbar jag på måndag med..men då åker jag med anita....och nästa lördag med..då åker jag med henne då med...

det är ingen snö kvar på marken...när jag var ut med hundarna så känndes det som vår.....plus grader och sådär skönt varmt ute och ingen snö....

men jag har ett problem..för ska jag lägga sulorna på hästarna eller inte...det är fråga..för om hovis inte lägger dom då blir det säkert värsta tok snön...men om han lägger då blir det säkert barmark hur länge som helst..när det är som det är ute nu så hovarna mår inte bra med ett par sluor på..gahh vet inte hur det blir..vi får väl se på tisdag helt enkelt !!


ska ta en buss senare hem till mamma...få se vilken det blir..har ej bestämmt mig ännu !
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0