onsdag..

God morgon onsdag :)
alarmet ringde vid 07:45...upp och duscha,fixa mig och klä på mig..ut med hundarna..sen in och ge dom mat..åt frulle...o nyss fixa jag det sista..dvs håret och försöka å hitta en tröja att ha på mig..känns som om man inte har nått i garderoben..fast det är fullt..men vill ha nya kläder !! få se hur mkt det blir kvar av lönen efter julklappa handling :)

Mamma & pappa kommer kring 09:00-09:30........

nej men jag uppdaterar senare...

Pusss

idag är det greys anatomy !!!!! åh yes!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv: nej jag följer inte dh :) men greys däremot, det är det bästa programmet som finns :)

2008-11-12 @ 09:00:53
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0