nej...

Hej igen...det var en sallad till mig och nån annat mat rätt till kristoffer från affärn..det var gott gott =)
snart ska älskling åka till jobbet :(
men vi hade lite myspys i sängen nyss:) haha... fan vad hundarna hårar..när tar det "slut"? måste stor städa sen..hår över allt...till och med dammtussar..det är illa illa....

Men vi hörs senare !

vill inte att älskling ska åka å jobba :( känns som om vi är ifrån hela tiden..man hinner inte umgås ,eller jo idag..men annars så åker ja hem till mamma..å sen kommer jag hem när han är på jobbet...mindre kul...men men sånt är livet...

FAN vad jag är torr om händerna..det har blivit massa små sår på händerna för dom är så torra..det värker..gör ont som faaaaaaaaaaan...måste smörja..men det gör så JÄVLA ont då när jag smörjer fast det är oparfymerat..fast ja smörjer med idomin så gör det döööö ont..då vill man ju inte smörja..gaahh vad jobbigt !


UPPDATERING : 14:08

Nu har min älskling åkt till jobbet...saknar han massor redan....så tomt utan han..men jag är inte helt själv ialf..har ju mina mördar hundar haha :)

kvällen ser ut så här för mig :

17:35 las vegas
18:30 unga mödrar
19:00 vänner
19:30 vänner
20:00 SOS gute eller bröllops form..har ej bestämmt mig än :)
21:00 medium

sen vet jag inte :)

ringde till hö "gubben" nyss..vi ska hämta hö på lördag eftermiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0