monster!

God kväll...tog ju 13:25 bussen hem till mamma & pappa..det var en ny VL buss..hur snygg som helst...går inte ens att beskriva hur cool den var...helt seriöst...vl har lyckats :) brabra !
jaja pappa hämta mig vid bussen...bytte om till ridkläder o gick o mocka...sen tog jag in gorm..borsta och greja..på med sadel och träns..
vi hade mkt reflexer på oss..gorm hade benreflexer och reflexländtäcke...jag: reflex grejs runt hjälmen reflex väst :) så vi syntes ialf...
gick kanon att rida...red lite över en timme...han är så duktig gormis !
ja sen i stallet så av med träns & sadel..borsta och så..på med ett täcke...tog in pola borsta henne och på med ett täcke till henne med...
gav dom hö ute..fixa i stallet,..sen rasta jag wilma & hugo....in och byta om till vanliga kläder...
sen vid 16:00 skjusa mamma & jossan mig till bussen..det var den nya bussen igen :) hihih..genast mkt trevligare att åka buss :) faktiskt så tycker jag så....

ja när jag var hemma så beställde älskling mat till oss..eller det vart pizza ;) sen var han in till macken å köpte öl till sig..sen hade han köpt en energy lika stor som en öl (alltså ingen liten öl burk utan en stor ni vet) den hette monster :) haha coolt..sitter å dricker den nu :) den var god...


ähh skriver om en stund ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0