mans göra...

God morgon..vaknade för ett tag sen..vaknade och gick mot toan...bakom toadörren (som stog öppen alltså) så ser jag 2 jävla skit högar...hurra vad skönt så här på morgon kvisten...bara å ta toapapper och ta upp högarna...spolade med jämna mellanrum så det inte skulle bli stopp...sen var all skit borta...men så var det stopp i toastolen !!!!!!! jävlar fan ! vad fan skulle jag göra ?....spola flera gånger..men ingen inget hände..ringde till älskling..men ingen svar från han !
men till slut så fixa jag det.....här behövs inga män inte haha :)

mamma ringde med och fråga om jag kunde ta en tidigare buss..men neeej det kan jag inte..skulle inte hinna..och så hatar jag att stressa... :)

Solen skiner...underbart...men jag såg på vädret på nätet att det blir plus grader till helgen..hejdå snön då !....suck...

för omväxlingens skull så lyssnar jag på rixfm webb radio :)

vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0