lång dag...

Puh vilken lång dag :)
mamma & pappa & josefin och susanna kom vid 09:30 och hämta upp mig..vi åkte mot v-ås...
först in på catalog och kika runt...och sen media markt...hade med dryckerna till soda streamen å sa att dom smaka äckel...dom fråga efter kvitto..men sa att det är slängt..att man brukar inte spara kvitto när man köper såna..hmm han sa att betala ni med kort när ni köpte dom..mm sa jag...då sa han att gör ett utdrag där å kom in med det...så köper dom tillbax det..visst visst sa ja...ja & pappa gick in å köpte en ny sån...sen besökte vi ÖB...handla lite där...
sen till ica maxi å handla :) och graven på väg hem....så fint prinsessan hade <3 pluttan min !!!!
sen stanna vi i köping och handla lite mer :) hahaha...

ja sen hem till mams & paps...packa upp allt..älskling ringde..fråga om han kunde hämta mig..å det kunde han..skönt å slippa åka buss haha :)

det jag inhandla under dagen var : 6 energy,2 gravljus,1 lång tändare sån man kan tända med om tex gravljuset brunnit halva...ett jätte gott bröd från ica maxi...sån där lång limpa som man skär själv...
och 1 julmust :) eller jag köpte det inte utan mamma & pappa betala ju :)
och goooodis :) hihi...

tror det var allt...josefin fick en jätte fin ny jacka...och en tröja å en fin mössa...och så handla dom en massa mat ! och vi köpte fars dag present till pappa...3 st :) kan ej skriva vad i fall om han skulle läsa..man vet aldrig..vill inte riskera det hehe...

ja nyss tog jag en skön dusch...blöder som en stucken gris..mindre kul de..å mensvärk...

imorn ska jag gå upp till jari & patricia vid 09:45...så skjusar jari oss till jobbet & hämtar...på söndag med..
perfekt,,,för älskling jobbar i helgen med...

Älskling tände raggar slangen ute ( en röd slinga runt balkongdörren)
och dom 2 ute beslysningarna..(såna som står ganska höga)...annars är det så mörkt ju..
för vi har 3 gatubelysningar runt vårat hus..men dom har slutat att funka...hmm..skulle ha ringt komunen igår..men glömde så klart,,,

ja det var min dag lite kort fattat....


vi hörs....

20:00 idol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0