kväll...

god kväll...jag sitter och tittar på Sanningens ögonblick på kanal 5...linda rosing ska vara med :) nu är det nån annan..men oavsätt person så gillar jag det här programet :) det är underhållande....
älskling somna nyss här på soffan..min vackra älskling =)
ska väcka han sen när det är dax att sova...brukar krävas måååånga väckningar innan man får upp han....hehe..
efter att programet är slut..så ska jag rasta hundarna..så dom klarar sig..för jag ska ta sooovmorgon imorn !!!!!! sova så länge jag kan...härligt härligt....
tror det regnar fortfarande..trist som fan...kika in nyss på horze och hööks..åh vad jag vill beställa..vill beställa en jacka från horze...en svart..en vinter jacka..det står Horze på ena ärmen..hur snygg som helst..kostar 400 nånting..sen vill jag ha en brodyr på bröstet....så det skulle landa på 497kr.....men men få se hur det blir..behöver en jacka..för min andra stall jacka är trasig...

fan vad älskling snarkar...irriterade...haha..i sängen brukar jag få putta på han flera gånger per kväll för han låter så mycket...hahaha...

nää jag skriver när jag vaknat till liv !!

vi hörs

Ha en bra söndag kväll

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0