kväll..

snabb bloggar nu..sitter och tittar på desperate :) hur spännande och bra som helst !!
Älskling ligger i sängen och läser bilsport tidningen :)
ska upp vid 08:00 imorn..duscha,ut med hundarna,äta osv osv..sen ska jag ringa mamma å höra när dom kommer och hämtar mig...så jag ska följa med dom ska handla lite..sen ska jag rida och mocka och så....trevlans :)
hö måste nog hämtas snart med..men vi har släpet..måste tömma den först..finns en massa ved på den !! jag & älskling kanske gör det imorn..om han orkar..men det är ett måste :) eller vi måste göra det denna vecka ialf...

just det ska höra med mami imorn om jackan jag vill beställa :) hon är ju skyldig mig 500 kr :) hihih...

Nej jag bloggar imorn...vi hörs..

ha en trevlig tisdags kväll !!

kom i ihåg att jag vill ha komentarer vilka som läser min blogg !!!!!!!!! se så :) skriv på nu !!!

Sibel du finns i mitt hjärta för alltid <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tackar, detsamma! :)

2008-11-11 @ 21:47:17
URL: http://importeradskaning.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

låter mys med dp :)

2008-11-11 @ 22:18:30
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0