kallt...

Ja det är verkligen vinter ute...väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp det...för när älskling vaknat och gått upp så tog jag alla sängkläder och stoppa in dom i tvättmaskinen och tvätta..älskar rena och god doftande sängkläder...
har vik in den rena tvätten från igår...ska ta 13:25 bussen hem till mamma...är där kring 13:45...
ska mocka och greja..sen gå med wilma & hugo en sväng och sånt..

Imorgon ska jag jobba...sen efter jobbet så ska vi hämta hö till hästarna..och söndag vette fan..blir nog en luuuung dag för våran del..njuta av sista helg dagen:) älskling är ledig måndag..sen jobbar han tis,ons,tors,fre,lör,söndag..blir en lång vecka..och ingen helg..alltså nästa vecka...

kom liiite snö tidigare idag..trodde att det skulle börja snöa mer..men icke ! lite synd..det är ju mys när det snöar :) men det kan snöa massor sen när hästarna har broddar och sulor :) då gör det inget....

maskin fan får väl vara klar snart..den har tvättat i över en timme..men jag valde program grov..så det tar ju längre än vanligt..för hundarna ligger ju i sängen o så..tänkte nu jädrans ska det bli rent :)

vi hörs senare ! Ha en bra fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0