kaaalllttt !!!

god kväll...vi jag sitter och tittar på när lammen tystnar på kanal 6 :) en gammal skäckis :) men har inte sett den..
älskling somna på soffan..så han ligger här brevid mig å sussar sött...tommy va hit en sväng tidigare å "låna" några öl av kristoffer =) bil mätaren visa då - 5 men nu är det säkert kallare ute...ruggigt...burr..

jag & kristoffer & hundarna tog en låång promenad vid 19 tiden..gick förbi kyrkogården...åh vad fint det lyste hos alla !! mysigt...sen gick vi runt byn & lite till...var kallt som tusan men skönt....

det lyser så fiiint även hos sibel.....

filmen slutar vid 00:20...sen ska vi dyka ner i sängen :)

ska ta sooovmorgon imorn..härligt härligt..

vi hörs imorn..bloggar när jag vaknat till liv !

Pusss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0