julpyntat...

God kväll...nu har jag precis julpyntat klart...bytte gardiner i vardagsrum och köket :) vart så fint så !
och så la jag en adventsljus stake här i vardagsrummet..och en slinga med stjärnor hänger vid balkong dörren...
och i sovrummet så vart det en stjärna i fönstret....
och i datarummet vart det en lysande tomte som man hänger :) hehe...
imorn ska älskling lägga upp våran fina ute grej som man hänger så ser det ut som vattenfall när den är på...så vacker så :) den hade vi på balkong räcket när vi bodde i lägenheten..

ja sen har jag fixat o trixat lite allmänt här..är helt slut å svettig..har ju strykigt en massa gardiner å massa mer..puuhh..

julpyntade hos mamma med...eller jag kolla på mest haha :)

20:00 idol....det ska vi se på...

Imorn ska jag inte göra ett smack..bara slappa..o gå på lång promenad med shira & kita..sen åter slappa..söndag jobbar jag ju..ska även hem till mamma efter jobbet på söndag å mocka å fixa häst skor..osv..


Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0