jobba...

God morgon..vaknade utav mig själv vid 08:26..trodde jag försovit mig :) men kolla på mobilen..då hade ju inte alarmet ringt än..den skulle ringa 4 minuter senare ...heh..upp och duscha..klä på mig..fixa mig osv..sen ut med hundarna..när dom gjort sitt så in och ge dom mat..skulle precis gå och väcka älskling.men då kommer han i mot mig..då var det bara och käka frulle...starta en maskin med älsklings jobbar jacka..kör en grov tvätt..för den är så oljig och skitig..måste påminna älskling att han hänger upp jackan sen när maskinen är klar :)
solen skiner idag med..underbart ! vi ska åka härifrån vid typ 09:45...alltså om en kvart ungefär..
sen idag ska de hämtas hö....

ni får ha en bra lördag morgon ! vi hörs när jag är hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0