jobba imorn..

God kväll...usch har vart trött hela dagen..men snart är dagen slut ialf...
sitter o glor på akutmottagningen på tv4 fakta...älskling sover här på soffan brevid mig...
ska kika en stund på programet sen ska vi faktiskt sova....eller rasta hundarna och sen sova...ska upp vid 08:30 imorn...upp o duscha,rasta hundarna osv osv..sen ska jag ta 10:25 bussen hem till mamma..o mamma skjusar mig till jobbet..börjar vid 11:00...ringde o fråga om josefin (lillesyrran) hade lust o följa med mej när ja ska jobba :) det ville hon..då får man lite sällskap...för jag jobbar själv imorn..
sen efter jag jobbat klart så hämtar mamma oss..så ska jag mocka och dona...sen hem..ja det är min dag imorn :)
och måndag blir det jobb med..å lördag..som jag nämnt tidigare...

Men vi hörs imorgon bitti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0