jobba...

God morgon söndag !
alarmet ringde vid 08:30..men vaknade med ett ryck när älsklings alarm ringde vid 05:00..höll på att stiga upp haha...jag är bra knäpp på morgon kvisten :)
ja sen när jag klev upp när mitt alarm ringde så fixa jag mig..stog och fundera om jag skulle duscha eller ej...men kom fram till att jag skulle duscha :)  ja sen ut med hundarna..gav dom mat..käka frulle själv..o nu sitter jag här..
"Min" buss går vid 10:25..men den är där jag står vid 10:27....sen hem till mamma..mamma skjusar mig til jobbet...eller mig o lillesyrran :) kul å få lite sällskap...hehe...
sen efter jobbet hem till mamma..ska mocka och dona osv...

just det igår så var älskling till ica..dom har utförsäljning av lösgodiset för dom ska bygga om..så han köpte ett JÄTTE påse..haha..så igår när vi käkat godis så,såg man inte ens att vi rört godiset..hahaha...

sitter o diggar till rixfms webb radio =)

Men vi hörs senare ! ha en trevlig söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0