jävlar !

God kväll..nu är vi hemma igen...älskling kom efter 15 tiden o hämta mig...åkte till köping..först till donkan :) sen till willys...där handla vi som satan..massa mat ...nu är kylen å frysen påfylld :)
efter det så gick älskling in på systemet o handla öl & glögg till sig....sen så åkte vi hem till mamma..för vi skulle ta med vinter däcken till audin till tommy...rasta wilma & hugo.gav hästarna lite hö...sen for vi ...upp till tommy..tommy & nova var ute :) nova ville "skjuta raketer" det menar hon med att hon vill hålla i tomte bloss :) haha...så hon stog där å såg lycklig ut med den i handen..sötis..fråga om hon ville följa med mig imorn..(för jag ska hem till mamma)...för mamma ska hämta mig imorn bitti vid 09:00 tiden härifrån..så vi hämtar upp nova då med..kul kul....

duschade precis...nu snart börjar ugly betty ! sen desperate !!! åhh yeah :)

när jag åkte bussen imorse hem till mamma så klev min bästa vän på ! AMANDA :)...vi hann prata lite strunt ialf...trevligt värre..saknar våra prat stunder gumman !

nu ska jag se på fula betty :) haha..vi hörs om en stund igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0