jävlar skit...

Har ont i magen så in i fan..mamma gjorde ris och kycklig i nån "sås" idag..det var grädde i den bla..å jävlar fan vilken magont jag har haft sen dess..tål fan inte mjölk produkter..får alltid så jävla ont i magen...jag är inte skit nödig eller så :) men det kniper som satan i magen..på gränsen på att börja grina..ja det är inte kul ! fan.....mår illa med....hmm !!!

ja sitter och tittar på las vegas just nu...sen vid 18:30 till 19:00 ska jag se på unga mödrar..efter det så ska jag plocka å dona lite..ev dammsuga..så skönt att bo i hus..man slipper störa nån..här kan jag dammsuga mitt i natten om jag känner för det...men vi får se om jag gör det eller ej..om jag har lika ont i magen då så skippar jag det.....

Ajjjjjjj vad jag har ONT i magen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hörs !

Kommentarer
Postat av: Johanna

nää, men asså de va Niclas mamma som läste på internet om de, o de va så ja mena =) som du skrev, att mammahunden måste ha haft skabb

2008-11-24 @ 19:38:37
URL: http://johanick.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv ffrån dotteralberta



jag hjälper dig gärna :)



men jag tar 50 kr för detnu :S

2008-11-24 @ 20:36:23
URL: http://amandaskleader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0