jaså du...

God morgon...alarmet ringde vid 07:30..fatta inte att det var min mob som "ringde"...jag putta på kristoffer..men han låg inte kvar ju...han går ju upp vid 05:00 och åker före 06:00...hahha...min hjärna funkar inte på morgonen..så till slut fatta jag att det var jag som skulle upp...upp och klä på sig...ut med hundarna,,gav dom mat...åt frulle själv..fixa håret och så..nu sitter jag här..ska ringa mamma snart o höra läget...sen kommer hon o hämtar upp mig..tanka sen hämta novis ! kul :)

lyssnar på rixfm webb radio så här på morgon kvisten :)

igår när älskling kom hem från jobbet så satt shira i fotöljen i vardagsrummet..fast vi har kompostgaller för där..suck...
så jag vet inte hur jag ska göra..hmm...får klura ut..antinge så får shira vara i "hundvardagsrummet" med stängd dörr..
ähh får se hur jag gör....

Vi hörs senare ! ha en bra dag så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0