jacka..

God kväll...tog ju 13:25 bussen hem till mamma..mamma & josefin kom o hämta mig...sen så bytte jag om till ridkläder och mocka lösdriften...sen tog jag in pola..borsta henne och så..på med tränset och hoppa upp...josefin följde med på cykeln:)
gick kanon bra..skönt väder som tusan var det med...red lite över 1 timme...sen stallet och borsta av henne..och så..sen ut med henne...gav dom hö...rasta wilma & hugo...sen var klockan helt plötsligt 17:00..mamma o jossan skjusa mig till bussen....ja väl hemma så duscha ja..sen åt ja 2 mackor..o nu sitter jag här..älskling är till affärn en sväng..han fick en ny fin jacka idag från jobbet...där det står så klart Setra där bak på ryggen..jackan är orange med reflexer :) som ni kanske listat ut :)

20:00 bonde söker fru
21:00 greys anatomy !

det är min kväll det :) nice..längtar tills 21 :)

vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0