hemma...

God kväll...tog ju 12:25 bussen hem till mamma...tommy kom med nova lite innan bussen kom..sen hoppa vi på bussen..mamma hämta mig & nova från busshålls platsen...ja sen lekte vi och så...sen gick jag & nova ut och mocka :)
fixa lite och så..pola har tappar en fram sko...typiskt ! la nova i kärran och körde runt o leta efter skon..men inte fan hitta jag den...vart kan det vara ?...hmm..får väl leta mer imorn..
får ju pengar nästa vecka..får väl ringa ut hovis då nångång..

ja sen tog jag å nova 17:12 bussen hem igen..gick av nere vid tommy...älskling kom å skjusa upp oss..lämna av nova hemma hos sig..sen åkte vi hem...

är såååå trött...seg som fan...

hörs snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0