hemma igen !

Hej hej..nu är vi hemma igen....vilken lång dag..börja med att vi skjusa susanna till v-ås station..vi alla gick på toa där..susanna skulle på "dejt" :) eller ja träffa en kille..sen åkte jag & älskling iväg..besökte media markt..köpte 2 "energy" flaskor till soda streamen..och en ny kolsyrepatron...
gick runt o kolla..på bla mobiler å sånt kul...
sen till biltema..kristoffer köpte lite grejs där..sen till bauhause (stavas?) köpte en present till hans pappa som fyller år imorn :)
ja åkte vi...stanna vid kolsva handel å handla lite till oss o mamma skulle ha 4 mjölk därifrån....

köpte 2 reflexvästar..en till mig som jag ska ha när ja rider..min underbara varma reflex jacka verkar ha gett upp hoppet..köpte den förra året från ullared..dragkedjan vill inte vara snäll :( men mormor kanske kan byta ut den..men en dragkedja är inte så jävla billig heller...hmm trist..min bästa stall jacka ju !!!!!!!!!!!!!

ja sen hem till mami...mockade lösdriften o gav pållarna hö...fick till o med göra hål i vatten "hinken" eller dom har en sån där stooor blå vatten "tunna"...så nu måste man börja göra det med..finns ju såna dära thermobar vatten tunnor till hästar...så det aldrig blir is..men dom kostar där efter med! men sån skulle verkligen behövas så man slipper slå sönder is stup i kvarten !!!!visst kostar dom men man tjänar nog på det..å dom håller måååååååånga år !!!! vore kanon å ha en sån ju!

hästarna fick ha på sig täckerna hela dagen..tog aldrig av dom..blir nog kallt i natt så dom fick vara på......

vill beställa ett lika dant täckte till...det var sååå fint ! skulle behöva ett sånt till...mamma du är ju skyldig mig 500 kr *blinkblink* *flörtar* hahha....

ja sen åkte vi hem...packa upp alla varor..just ja köpte värmeljus så klart :) 100 pack med :) så nu har vi en massa myspys ljus på....

inge bra kommer på tv ikväll heller..suck...

Imorgon är vi bjudna på mat hos kristoffers föräldrar...mums..å så ska vi fira han åxo =)


Vi hörs snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0