hemma...

God kväll..kom hem för typ 7 minuter sen..gav hundarna mat när jag kom..o nu sitter jag här..har tänt en massa värme ljus åxo...mys :)

tog ju 13:25 bussen till mamma..mamma & jossan hämta mig vid busshålls platsen..väl framme så gick jag in en snabbis..sen ut och mocka lösdriften...gav hästarna en hö tuss var.. gjorde i ordning kvälls höt och morgon höt...

sen tog jag wilma & hugo och gick våran en timmes lång promenad..puuhh :) men skönt var det...
och så gjorde jag pizza..sån där färdig deg..bara att lägga på plåten och på med tomat såsen.o alla tillbehör..gick snabbt o enkelt..sen in i ungen..sen åt vi....

17:00 skjusa mamma & jossan mig till bussen..innan vif åkte så rasta jag hundarna å gav hö till hästarna...

sen kom bussen vid 17:13...woow dom kom nästan i tid ju ! händer inte många gånger....

20:00 är det idol..det ska jag se på...

tänkte gå och duscha snart..eller först ut med kita & shira...

imorn ska man jobba...sen hämta hö....

Hörs om ett tag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0