hejdå...

Ja snart ska jag till bussen...eller rättare sagt om drygt 20 minuter ;)
har precis fixat håret och så..nu är det bara en tröja jag ska leta efter jag ska ha på mig..har redan en tröja på mig.men det är ju så kallt....så det får bli dubbla tröjor...sen ska jag fylla på kitas vatten skål i buren..
solen skiner än...underbart :) man blir så mycket piggare av solen..eller vad säger ni ?
älskling ringde för en stund sen och fråga vad jag ville när jag ringde..haha..jag berätta..han sa jo jag såg bajs högarna men hann inte ta upp dom..jo men tjena..han vill bara inte erkänna att han inte ville ta upp dom härliga skit högarna..hahah :) tar ju typ 2 sek å ta bort det...hahah...
hundarna var ju med hem till mamma igår..så dom sprang runt i hästhagen..eller kita..å shira stog o åt hästskit i mängder..så därav dom 2 bajshögarna här inne..hmm...

åh om 2 dagar får jag min lön..och om 3 dagar får jag min andra lön :) kanon bra :)

ska ju jobba på söndag...sen måndag och lördag...men det får jag nästa månad ju..men det skadar ju inte att få pengar då med :)

nää nu ska jag fixa lite innan jag går till bussen !

vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0