hallå !

hallå alla mina hemliga läsare :)

sitter och tittar på vänner just nu..har sett avsnittet redan,men vad gör det :) heh!
lyssnar på the voice webb radio...yey så bra :)
hundarna ligger och sussar i sängen...sötnosar !! väntar bara på att klockan ska bli åtta..och sen nio :) först klockan 20 är det ugly betty..sen desperate...härlig kväll med andra ord..och imorn kommer älskade greys :) är besatt av serierna haha !
dom är en del av mitt liv hahaha..man längtar alltid tills nästa vecka när man sett det..man vill bara se mer och mer...eller vad säger ni ?
Syster susanna är ett big fan av desperate..skönt och ha nån som man kan växla ord om det var spännade osv :) haha !
nån som är lika insatt som jag...

synd bara att hon inte följer älskade greys ! åhh vad jag älskar greys ! :) okej nog tjatat om DP och greys !


just nu åker det en traktor och sandar vägarna..såg ja :) om ni ville veta det vad som händer hos mig just nu..inte illa va ?

imorn ska jag ta en morgon buss hem till mamma..för mamma och susanna ska till köping..för susanna ska klippa sig hos frissan..så jag å mamma ska handla och så ....sen mocka och ta en promis med wilma & hugo...o rida gormis..hoppas på fint väder !!!! blir inte att rida om det är regn & rusk...

vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0