greys !

Sitter och tittar på greys..sneglar mellan tv:n och datorn :)
imorgon ska jag ställa alarmet på klockan 09:00 ialf..för då ska jag duscha å göra det vanliga..sen när kristoffer vaknat å gjort sitt så åker vi hem till mamma..mocka och fixa..sen far vi hem igen..så det blir en "snabb" vända hem till mamma..
sen väl hemma så ska jag ta å stor städa som jag ej hunnit göra dom senaste dagarna..även hinna vara med älskling innan han far till jobbet :)

Ja nu vet ni det :)

Vi hörs !

uppdatering:

Sitter och tittar på dirty sexy money...har piggnat till liv nu :) typiskt så här på kvälls kvisten..men men...
Var ut en sväng med hundarna nyss...känns som om det är + grader...snön smälter bort.....
ska lägga mig kring 23:00

ja nu vet ni det med....hörs imorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0