greys anatomy !

God kväll...har inte hunnit att blogga under dagen..åkte ju hem till mamma med 08:25 bussen..var där vid 08:45 typ..mamma hämta mig..sen åkte jag,mamma och susanna till köping..skjusa susanna till frissan.vi handla mat...sen gick vi runt i köping och fönster "shoppa" alltså drömde oss bort haha...
sen vart det så kallt så vi gick in till frissan och satt där..mamma tog kaffe jag tog varm choklad..hur gott som helst..ja till slut var susanna klar :)
grundfärgen vart svart..och lila/röda slingor..vart hur snyggt som helst..nu blir man ju sugen att färga..haha..sa till mamma att jag vill ha klippning & färgning hos den frissan i julklapp :) hehe..man kan ju alltid hoppas...
ja sen åkte vi hem..packa in alla mat varor.. sen koppla jag wilma & hugo och gick iväg..gick den låååååånga rundan med dom..som igår..puuhh en lååång runda..men hundarna uppskattar det så :)
känns så skönt efter åt när man svettas som en gris :) haha..

ja sen mocka jag...då börja det att TOK snöa..mysigt :) hästarna fick hö..kan inte rida nu..pola har tappat en fram sko..och det är så halt ute så ja kan inte rida gorm..dom halkar runt i hagen med..mina bebisar ! ska ringa hovis nästa vecka ! då ska broddar & sulor på..tror det är lika bra att sulorna åker på !!!sen är det bara att tuta och köra igen hihi :)

mamma skjusa mig till bussen vid 16 tiden..bussen kom vid 16:19 typ..å den ska komma 12 över egenligen..hmm !!

jaja väl hemma så kissa jag hundarna på gårn..,kita fick fnatt i snön haha min sötis ! kasta lite snö bollar på gårn till henne...hoho vad hon sprang..hon gillar snö :)
sen gav ja dom mat..

plocka ur den rena disken ur diskmaskinen..tände massa värmeljus lite här & där :) sen plocka ja lite..
sen duscha jag..klädde på mig,fixa mig...stekte 2 ägg och käka mackor :)

Och nu sitter jag här och kikar på las vegas !

18:30 unga mödrar
19:00 vänner
19:30 vänner
20:00 bonde söker fru
21:00 greys anatomy
22:00 Dirty sexy money


23:00 sooova !

ja det är min kväll det :)

imorn ska jag sooova ut..underbart..ingen alarm som ska ställas...nice!

hörs snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0