grattis !

Hej....efter att jag bloggat sist så drog vi till konsum..sen efter det hem å lämna å traska dom 20 stegen (typ) till jari och patricia :) sabine fyller år imorn men firas idag :) så vi köpte tom&jerry godis påse..(panik present ju heh) köpte en lika dan till paulina..annars skulle hon bli så avis å ledsen ju..ni vet små barn =)
det var folk där...tommy & barnen var där med..nova var med mej hela tiden..sötisen...man kan inte få nog av theo & nova =)
fasters ögonstenar !!!!!!

ja efter nån timme drog vi hem...regnet öser ner just nu...usch...

snart är det jul..inte sååå långt kvar ju...

Mamma - har jag & kristoffer redan kommit på vad vi ska köpa..
pappa- ingen aning..
susanna- ingen aning
josefin- vet..vill inte skriva här OM hon skulle råka läsa
tommy-ingen aning

älskling- vet..kan inte skriva här eftersom han smygläser min blogg hehe...
svärföräldrarna- ingen aning

hmm ja det var det :) men det är ju luugnt..ingen panik än..när jag får pengar den 27:e och den 30:e ska jag handla julklappar till alla :) ska bli kul ...

vad jag önskar mig av tomten (mamma är du nöjd nu haha)

* en ny fin mobil  ,älskling *blink blink* haha...
* present kort till ikea,så man kan köpa en massa fint till huset :)
*present kort till typ h&m...
*present kort till nån häst butik
* en lugn å trevlig jul =)

finns en massa man vill ha å önskar sig :) men allt kan ja inte skriva ju hahha :) blir ju flera sidor då..nerå :)

vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du du får skriva om mig så du vet

2008-11-10 @ 07:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0