god natt !

God kväll..har precis kollat klart på Medium..gud vad spännande det var..super bra serie...
prata med älskling för en stund sen,han slutar om drygt en timme...wooho :) men få se om jag är vaken då..ska blogga klart sen tvätta o smörja ansiktet...sen kissa och sova =) eller lägga mig i sängen..sen får vi se när jag somnar..det är ju en annan femma....prata med mamma för ett tag sen me..mamma & susanna och josefin ska till köping imorn...undra om jag skulle med..men dom skulle åka kring 12 tiden.. vete fan om jag ska med..skulle så gärna vilja sova ut..men det blir väl att ställa alarmet ialf...gå upp vid 09:00..sen får vi se hur jag gör..om jag ska med eller inte..få se hur pigg och alert jag är imorn...

diggar till the voice webb radio..yeeyy :)
hundarna ligger och sover redan..tänk om man kunde somna lika fort som dom..shit vad jag skulle sova hela tiden..haha..ta tupplurer hela tiden :) ne men fan vad pigg jag skulle vara då..vaken flera dygn..hahah..jaja nog svamlat om hund sömn..

Vi hörs imorn..bloggar imorn bitti !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0