god morgon snöland !

God morgon..här tok snöar det..alltså det vräker ner..vi vaknade kring halv tio..fick medd av anita...hon fråga om jag kunde jobba på söndag,måndag,lör...synd bara att jag inte hinner få det på denna lön :) hehe..
fick även ett mess av mamma...ringde upp henne och prata med henne en stund..sen ringde jag hem till tommy..fråga anna om jag kunde låna nova idag :) det gick bara bra..så ringde tommy nyss och fråga om vi skulle ta hans bil när vi hämta nova..för han ville ha släpet från mamma..så vi ska ta hans bil....för kristoffer bil har ingen dragkrok...

när vi kommer hem till mamma så ska jag ta in hästarna..dom får stå inne och torka å äta mumsigt hö...sen på med täckerna osv...

igår kolla vi på barnhemmet...och hancock...dom var bra..bäst var barnhemmet,,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0