går sen...

Ja det var ingen lång promenad för en stund sen...tar det vid 19 tiden..för las vegas börjar 17:35..och det måste jag bara se och unga mödrar efter det...så vi tar en prommis senare..hundarna fick precis kvälls maten...hängde upp tvätten nyss åxo..nu är jag klar med allt :) luktar så fräch nu över allt..toan,,,,ja hela huset ! det gillar jag...

få se vilken buss jag tar till mamma imorgon...blir nog 12:25 bussen kanske..men hoppas älskling har pengar i plånkan när han kommer hem....hann aldrig fråga tidigare idag....jaja det visar sig hur det blir..allt löser sig vettni :)

jag och kristoffer & susanna har kommit på en braig julklapp till papsen...alltså till min & susannas papi :) haha..men den är dyr så vi blir 3 som lägger ut för den..då blir det inte så farligt dyrt...

så nu ska vi se:

* pappas julklapp är bestämd.
* mammas julklapp är bestämd.
* älsklings julklapp är bestämd.
* josefins julklapp är bestämd.
* svärföräldrarnas julklapp är så gott som bestämd.

*susanna- vette fan.har inte kommit på nått än...men det kommer :)
* tommy- ingen aning..kommer nog på nått åt broder min :)
* Amanda- vet inte riktig..men det blir nog inte så svårt :)

ja det var min lista det haha...

åhh vad jag längtar tills man får börja julpynta..myspys ju ! när sjutton är det man får det ?
Mamma ? när var det nu igen?

 vi har kollat i kalendern typ 5 gånger men jag glömmer hahah...

höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0