galet ont !

Ja jag har så jävla ont i ryggen :( aj aj aj....
starta den över fulla tvättmaskinen för ett tag sen..och hängde precis upp det...puuh !
och starta en till maskin..med min vita jacka,som nästan var svart haha...
älskling ligger och sover..om han inte vaknar av sig själv så ska jag väcka han vid 20:00...för han börjar 21:00....
jag är helt slut..har 0 energi kvar i kroppen...seriöst....är sååå slut i kropp och själ...

ska nog ta en buss på dan hem till mamma imorgon..pallar inte att ställa klockan o gå upp tidigt....nej jag ska sooova :)

shit vad jag väntar på mina löner...har aldrig längtat så här mycket :) är så mycket jag ska köpa...bla:

* ett busskort
* ett bettlöst träns till pola
* sadelgjords tunnel...(för att undvika skav)
* massa julklappar ska handlas
* o massa mer...

det är det viktigaste...har velat ha det bettlösa tränset nu ett bra tag..så när pengarna kommer så ska jag ta å köpa ett !
och sadelgjords tunnel måste jag åxo köpa...vet ej om det var sadelgjorde hon fick skav av men det måste ha vart den..vad annars liksom ? men hon har aldrig aldrig fått det förut..och den sadelgjorden har hon haft ialf så länge jag ägt henne och när ja skötte henne så hade hon den ! ja det är ett mysterium :) så jag ska köpa den för att undvika i fall om hon skulle få det igen..o det vill jag ju inte ! har ridit barbacka i evigheter känns det som hehe .:) saknar till o med hennes skööna sadel hihi...

Blää vad trött jag är..orkar inte skriva mer ! hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0