fredag fredag....

God morgon alla läsare !
Alarmet ringde vid 09:00..trött som en apa,men klev upp ganska direkt.om jag ligger kvar så somnar jag om på 2 röda och sover läänge :)
duschade,klädde på mig..fixa mig..ut med hundarna..känndes kallt..men ändå "skönt" på nått konstigt sätt...
in och ge dom mat..och ja käka 2 mackor precis..älskling var upp och pissa nyss men la sig igen:)
hundarna surar..för jag stängde dörren in till kristoffer..så han får sova i fred..men nu sitter hundarna utanför sovrumms dörren och surar o önskar att dörren skulle öppnas haha..mina knas!

såg även att det låg en hög med skit utanför toa dörren typ...trevligt värre ju ! så här på morgon kvisten..fyfan höll på att spy...tror fan spyan var upp i halsgropen och vände..

det är shira som bajat inne..för kita ligger i bur och sover på nätterna..men konstigt för shira bajsa på kvälls rundan när jag gick med henne..hmm...o inte fan har dom fått mer mat heller...mysko ! men bara inse att gamlingen blir älde och äldre för varje dag som går...trist men sant ....eller ja hon är ju inte dö gammal..men typ 8 år är hon...så hon är ju inte ungdom precis..

ja nu släpper vi skit saken :)

prata med mamma nyss..sa att jag tar en senare buss...

HÖRS snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0