frächt !

Nu har jag stor städat klart..

* dammsugit över allt
* skurat över allt
* dammtorkat alla ytor
* tänt doft ljuset :)
* massa mer..orkar inte skriva allt haha :)

Har även lagt tvättstället (sån man har inne) fast jag har "vikt" i hop det och lagt det för sovrummet..så sovrumms dörren kan vara uppen utan att hundarna går inte där..visst om vi skulle åka iväg då skulle ju shira bara hoppa över..men det vågar hon inte göra när vi är hemma..

älskling och tommy åkte iväg för en stund sen till mamma & pappas stuga..för att ta upp båten ur vattnet..så den inte fryser fast där..för nu är det och har vart och kommer vara minus grader..så det är bara en tidsfråga innan isen kommer..men först kommer den ju till stranden..där båten är..sen skulle älskling till affärn..för att köpa fisk gratäng ...är det gott ? kommer inte ihåg om jag ätit det..det har jag säkert men för mååånga år sedan..jaja vi får se om jag gillar det eller ej...

nu är det så rent å fint hemma :) vi tog bara alla vardagsrumms fönsterna.vi orkade inte mer..haha..det är fan jobbigt att tvätta fönster..får ta allt annat nån dag...det är den enda nackdelen att bo i hus..det är så mååånga fönster man måste tvätta..hahah...har lust att anlita nån som gör det åt oss :) hoho...det skulle vara nått !

solen skiner ,,,efter maten så ska vi nog på en lång promenad med hundarna..mys !

vi hörs lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0