fönster...

Hej igen..nu har jag precis tvättat ena köks fönstret..det ovanför tvättmaskin..den var så skitig..men nu är den ren..älskling fick en chock för den var så ren :) men undra om jag ska ta en gång till..för att den ska bli mega ren..få se hur jag gör..men nu är den ren ialf...
hundhår över allt..på golven,på borden (ja fråga mig inte hur dom dyker upp där) och innanför kläderna,på kläderna..ja hund håröver allt.precis över allt...gahh blir tokig..när ska dom sluta fälla egentligen ? hoppas det blir snart..annars får jag psykbryt..

vet ni...jag sa på skoj nyss till älskling att han kunde tvätta fönster..och det ska han göra :) haha..det trodde jag aldrig ! nu får vi skinande rena fönster :)

nu ska vi tvätta alla fönster...vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0