fan jävla arsel !

Ja allt är åt fan...funkar inte att packa upp nån av filmerna älskling tog ner...gahh vad irriterande...blir tokig..kommer INGET bra på tv heller..kul lördag allesammans !
blir väl att lägga sig..trött som en apa är jag med..
ska sova jävligt länge imorn..så länge som möjligt ! åh vad sköönt det ska bli ...att slippa ställa den äckliga alarmet haha !
man blir så arg varje gång den ringer..usch..

nej nu orkar jag inte skriva mer...skriver imorn när jag vaknat till liv !

Mamma - hö säcken som är i stallet är morgon höt !säg det till jossan...sa det till henne men om hon glömmt eller så !


Kommentarer
Postat av: Sari

Och då det ska jag göra.

2008-11-23 @ 08:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0