en snabbis..

Haha överskriften kan misstolkas :) men jag & älskling och hundarna åkte hem till mamma för ett tag sen...mocka och tog av täckerna på hästarna..gav dom lunch hö..packa em hö och kvälls höt och morgon höt så det är klart...
shira & kita sprang runt i hagen under tiden och lekte och åt häst bajs haha..
sen la jag ut wilma & hugo....sen åkte vi...så det var en snabbis hos mamma...nyss åkte älskling till affärn för att köpa basvaror..kylskåpet ekar...men nästa vecka för vi lön..härligt värre ! tror jag å mamma ska åka till v-ås den 27:e..då ska jag handla häst grejerna jag ska köpa...kul !

ska ringa till hö gubben idag...å höra om vi kan hämta hö på lördag...Anita messa mig för ett tag sen om jag kunde jobba på lördag med en annan tjej..skrev : ja jag kan jobba då!
man säger ju inte nej till mer pengar :) skönt att få 2 löner :)

solen skiner än..underbart....just ja hovis ska jag ringa nästa vecka med...i sånt här väder det är då man super gärna vill rida! men det går inte :( pola har ju tappat ena framskon.å det är så halt så hästarna kommer ingen vart typ...

Ja men vi hörs lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0