en månad kvar !

Ja nu är det exakt en månad kvar tills julafton :) hoppas det går fort..men det gör det...hah jag är som ett litet barn..

ja vid 11 tiden så åkte vi upp till tommy..nova & tommy var redan ute..lämna kristoffers bil där..o in med nova i bilen så åkte jag & kristoffer och nova och hundarna..väl framme hos mamma så ropa jag in hästarna..gav dom hö..sen gick vi alla in en stund...sen när vi vart inne ett tag så rasta jag & kristoffer wilma & hugo..släppte dom lösa i skogen..dom sprang som tokar och busa..sen när dom var klara så gick vi..dom fick springa runt på hemmaplan med....sen in med dom..klädde på nova...tog ut henne..då fick shira & kita följa med...jag mocka och greja under tiden...gav hästarna lite mer hö inne i boxarna...packa kvälls och morgon höt...sen på med täckerna på hästarna...

gick in...och åt mat..fika med :) mums ! och kring 15:30 så drog jag,nova o kristoffer & hundarna hem..men innan det så släppte jag ut hästarna..tog bort isen vid doms stora vattentunna...ja sen åkte vi..sen var vi tvunga att vända efter ett tag..vi glömde pengarna..(för vi köpte cigg till mamma när vi kom dit) så skulle vi få tillbax..men glömde det så klart :) ja sen iväg..men var tvunga att vända IGEN ! glömde en grej tommy skulle ha :) hahaha..

jaja väl framme i skbg..så upp till tommy..nova vaknade precis nästan när vi kört in på tommys uppfart...gick in med nova...sen vinka jag och gick...jaja stog å snacka en stund....sen for vi...

Puhh och så ringde jag hovslagaren nyss..han hade tid o komma den 2/12 vid 10 tiden..så jag får glatt vänta tills dess...hmm...jaja tur att jag inte behövde vänta längre !

17:35 las vegas
18:20 unga mödrar
20:00 färjan...


vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0