en lång dag

God kväll...det har vart en lån dag idag..mamma kom å hämta mig imorse..vi hämta upp nova.åkte mot köping..handla där och så...sen hem till mamma..ja & nova lekte där å så åt vi ...sen kom lillesyrran från skolan vid ett tiden..då gick jag & josefin och nova ut...dom lekte ute medans jag mocka...packa kväll & morgon höt...sen fixa jag lite...gick en sväng med wilma & hugo...o efter 15 tiden kom tommy,anna och theo...då hoppa jag å nova in i bilen :) vart full proppat :)
vi åkte till köping...för tommy & anna skulle handla på willys :) så det vart andra gången idag jag var till köping haha :) var där igår med :) på willys till o med :)
dom handla en jädrans massa mat :) herregud vagnen var överfull hoho :) underhöll nova & theo under handlingen:)
ja o när vi var klara där så for vi hem....äntligen...vilken lång dag..väl hemma så hoppa ja å älskling in i duchen :) trångt men det gick :) haha...det ena ledde till det andra...behöver nog inte förklara mer hahahah !

ja sen åt jag mat...idag hade veckorevyn kommit...blir att läsa den imorn...för nu kollar jag på greys..eller de är reklam just nu !

hade fått lön idag ! :) nice...

vid 22:00 ska jag se på dirty sexy money:) så vid 23 tiden ska jag hoppa i säng ! ska upp vid 07:00 imorn..ska ta 08:25 bussen imorn hem till mamma..sen far vi direkt till v-ås...blir en full späckad dag imorn me...

ska även köpa ett buss kort imorn !

vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0