duktiga jag !

Så nu kom jag och hundarna precis hem från en lång promenad...det var skönt..vart varm i kläderna som man säger :)
var ute och gick i rask tempo i drygt 40-50 minuter...det var så där skönt kallt...nu är man lite röd om kinderna när man kommit in...
vet inte om jag se SOS gute eller bröllopsform..får väl pendla mellan kanalerna och bestämma mig haha...
sen vid 21:00 ska jag se medium..såg nyss att på kanal 8 är det efterlyst klockan 20:00..ska nog se på det...eftersom jag missar det varje vecka eftersom greys kommer sammtidigt fast på 5:an..å det är ju självklart att jag tittar på älskade greys..hallå liksom :)

Vi hörs !

Kommentarer
Postat av: sari

Hej!



Du kan börja julpynta fredag den 28/11. Första advent är den 30/11. Pusi

2008-11-20 @ 20:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0