desperate !

God kväll...vid 10:25 tog jag bussen hem till mamma...mamma hämta mig från busshållsplatsen...
sen väl framme så var jag inne en stund..åt mat...sen på med ridkläderna..la ut hundarna medans jag åxo var där..och sen så mocka jag lösdriften....sen skulle mamma skjusa susanna till bussen..så jag åkte med..och in på bernshammar macken och köpte energy :) haha..ja sen när susanna hoppat på bussen så åkte vi...
josefin kom från skolan vid 13:45...sen tog jag in gorm..borsta och greja..sen på med sadel & träns..josefin följde med som sällskap med cykeln...red iväg..red 1 timme typ..gick kanon..han skötte sig kanon ! duktiga pålla !!! <3
sen till stallet och borsta och greja..sen ut i hagen med han..gav hästarna hö..tog bort några bajs högar från lösdriften..sen fixa jag hö högar i stallet..sen rasta jag hundarna..och susanna & jossan skjusa mig till bussen som gick 16:12....
ja väl hemma så åt jag mat...(som älskling nästan precis gjort)..tände en massa värmeljus..gick o duscha sen...

tömde diskmaskinen sen..i med skitigt.....ja nu sitter jag här..

och vet ni vad ?...tog en massa bilder idag..men jag gick på toa (hade på stallkläderna) tog av jackan..sen skulle jag ta på den igen..(tog av den på toan)..å helt plötsligt ser jag att digitalkameran åker ner i toa stolen..jävlar skit..tar upp den..( och ja toa stolen var ren,)

torkar med hårfönen fort....men icke...helt död...fan fan fan....

kristoffer kika på den..och tog bort den som gick att ta bort..men den är helt DÖD ! FAN FAN FAN FAN !!! vadå typiskt..när jag väl tog en massa massa kort...vittu !!!!!kamerna är bara 2 år gammal.....FAAAAAAAAAAAAN!

ja så nu blir det absolut inga bilder i bloggen :( fan fan...

vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0