avrätta dom jävlarna !

ja nu har jag kollat klart på insider...usch tårarna rann när dom berätta om stackars stackars silver...hur fan kan man göra så till ett djur?avrätta dom jävlarna..varför ska dom leva för ?..sitta inne nått år o så är dom ute..fritt fram att skada djur igen...
dom som gör det är inte friska någonstans i huvudet..fan mår illa nu efter programet... :(
var trött för en stund sen men nu har jag så mycket tankar i huvudet efter programet så jag är uppe i varv...så får se när jag blir trött igen...
sen handla det om en äldre dam som polisen storma in till och tog hennes hundar..för nån hade sagt att dom vansköttes...hallå ? storma in på natten och hämta hundarna..jo men tjena..heja idiot polisen !
stackars stackars damen :(  kan dom inte ta reda på fakta först och sen agera ?...hur funkar sveriges lagar egentligen ?
det är skrämmande....riktigt skrämmande....tex så hade nån vart inne och skärt på rumpan på en häst..och polisen åkte inte ens ut till dom..utan tog en anmälan via telefonen..och så "tipsar" nån om hundarna som HON tycker att damen missköter..så blå åker polisen dit och tar hundarna MITT i natten...fyfan säger jag bara !
vidrigt vidrigt hur världen är !!!!!!

usch nu har jag så mycket tankar i skallen .....kommer nog inte somna på bra länge...

hörs imorn !

// Mia

Kommentarer
Postat av: jossan

Vem då Silver.

2008-11-18 @ 19:04:15
Postat av: jossan

Vem då Silver.

2008-11-18 @ 19:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0