älskar min hästar mest av allt !

åt ju för en stund sen..nu är man mätt & glad :) haha...
ska ta bussen snart hem till mamma..ska mocka och rida och mysa med hästarna..sen tar jag en buss hem när jag är klar med allt...idag är det greys..åh vad jag längtar :) spännade spännande..solen steker på där ute..hur skönt som helst ju! älskar detta väder.....man blir så glad av det...hästarna blir mycket gladare med märker man..ingen höjdare att rida dom när det regnar och så..dom hatar det !!!! men dom är så glada & pigga i sol skenet.okej mina hästar är ALLTID pigga hahah :)
men ah ni fattar nog vad jag menar.....fan att jag tappa kameran igår i toastolen :( fan fan.perfekt väder att fota i ju...hmmm

Ne nu ska jag fixa mig..vi hörs sen ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0