åka...

Hej igen...nu sitter jag här..väntar på att mamma ska komma...prata med henne nyss.hon hade åkt precis.men hon skulle ringa när hon var nära så jag kunde gå ut...jag la 2 påslakan i sängen.(alltså så det var som ett "täcke" över hela sängen) så om shira hoppar upp dit så ligger hon på lakanen...vi måste köpa ett jävla överkast...måste åka till jysk nån dag å köpa ! dom har väl vanliga överkast där..inge krims krams inte :) utan ett vanligt överkast....

solen är inte framme just nu..men man kan ju alltid önska att den kommer fram under dagen...

tog precis på mig ett par till stumpor..har två par strumpor på mig nu...fryser så om fötterna :)

Nää vi hörs senare....Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0