aj !

Fyfan vad ont jag har i ena rygghalvan..gör så jävla ont :( har vart så hela dagen...måste typ spänna på ett visst sätt annars gör det mega mega ont :( inte kul alls...
Kristoffer är ute och byter till vinterdäck nu..han hämta sina nya vinterdäck tidigare idag..
kita & jag gick nyss ut och kika läget hur det gick :)

har på mina 11 värmeljus just nu..myspys..älskar att ha på värmeljus...blir sån "lugn" stämming på nått sätt hah :)

igår när vi var till kristoffers föräldrar..så kom jag & kristoffers mamma in på torra händer..o berätta att jag har SJUKT torra händer jämt..o fast jag har på oparfymerad lotion så gör det sååååå jävla ont på händera..så jag vill inte ens smörja mina tok torra händer..ser ut som en skrynklig 100åring på händerna jämt..inte så sexy kanske....

så hon gav mig en liten söt burk med ringblomms-salva...som jag ska "blanda" med lotion..hade på det igår..jävla vad bra det verka..vart mega "flottigt" vilket är kanon för mina händer..men idag är dom lika äckligt torra igen :( men ska köra slut på burken så får vi se om det hjälper...hoppas hoppas...


ja vilka problem jag har va ? =)  ...sjukt torra händer som ser ut som en 100 årings händer och skit ont i ryggen !! ja det är inte lätt alla gånger.....

20:00 färjan..det ska vi se...


nu ska jag smörja mina svin tora händer !!!!!!

vi hörs

Kommentarer
Postat av: jempa

men tackar :) Jag tror jag ska behålla den faktiskt.

2008-11-04 @ 18:17:23
URL: http://www.jempa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0