aj som fan...

God morgon..alarmet ringde vid 09:00..klev upp och kännde att mensen kommit..finns inget värre än att man vaknar av det..suuuck...gick och duscha och fixa mig..på med kläderna o ut med hundarna..sen in och ge dom mat..åt frukost själv..och nu sitter jag här med världens mensvärk...ingen ipren har man heller :( gör dö ont ! men mamma har nog ipren får jag hoppas på...ska ju dit i em...mina händer är tok torra...fan inget tycks hjälpa ju ! nån som har nå tips mot idiot torra händer?
mamma sa att apoteket har nån jätte fet hudkräm mot torra händer..kanske prova det ? men så har man inga jävla pengar heller...så jag får väl se ut som en 100 åring på händerna....

sitter och lyssnar på the voice webb radio just nu...tänkte ta och plocka och dona snart...ev dammsuga om jag orkar..annars tar jag det senare idag....
rätt fint väder är det ute..skönt !!!!!!!!

nej ska ta och ringa mamma nu...vi hörs senare !!

lägger in en gammal bild här på bloggen !!

jag & hugo =)





 och nova & kristoffer...saknar novis..har inte sett henne på några dagar ju..kanske till & med 1 vecka ?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0